HuHu program lojalnosti

HuHu program lojalnosti

Štedi vrijeme i marljivo skupljaj HuHu novčiće

 

 

 

Pravila učešća

 

„Program lojalnosti – Štedi vrijeme i marljivo skupljaj HuHu novčiće“ organizuje i implementira tim HuHu Mobile App (u daljem tekstu: Organizator).

 

HuHu program lojalnosti počinje 15.04.2019. godine i završava se istekom promotivne kampanje i potrošnjom ukupnog budžeta.

 

U programu lojalnosti mogu učestvovati svi registrovani HuHu korisnici koji posjeduju Mastercard ili Maesto karticu.

 

Svrha kreiranja programa lojalnosti je promocija HuHu mobilne aplikacije, koja predstavlja multifunkcionalnu platformu online plaćanja najpopularnijih servisa u Bosni i Hercegovini:

 

  • Parkmatix - Plaćanje javnog parkinga u Sarajevu, KJKP Rad
  • Top-Up - Plaćanje dopune za prepaid korisnike svih mobilnih operatera u Bosni i Hercegovini (BH Telecom, HT Eronet, Mtel, Halo, Happy, Go Free)
  • Nextbike - Plaćanje usluga Nextbike vožnja
  • OLX - Kupovina OLX kredita najpopularnijeg kupoprodajnog oglašivača u regionu

 

Način učestvovanja u programu lojalnosti je sljedeći:

 

  1. Svako ko želi da učestvuje u HuHu programu lojalnosti, neophodno je da postane registrovani korisnik HuHu mobilne aplikacije.
  2. Samo imaoci Mastercard i Maestro kartica mogu učestvovati u programu lojalnosti i to na način da sačuvaju svoju karticu unutar aplikacije uz pomoć credentials-on-file funkcionalnosti.
  3. Nakon uspješno sačuvane Mastercard ili Maestro kartice, potrebno je da HuHu korisnik izvrši kupovinu nekog od ponuđenih servisa unutar aplikacije:
    1. Parkmatix
    2. OLX
    3. Nextbike
    4. Top-up
  4. Svakom uspješno izvršenom kupovinom jednog od navedenih servisa, HuHu korisnik automatski dobija HuHu novčiće. Ukupna potrošnja u iznosu od 10 KM na bilo koji servis unutar HuHu aplikacije, donosi korisniku 100 HuHu novčića, odnosno zaradu od 1 KM.
  5. Skupljene HuHu novčiće, korisnik može potrošiti unutar aplikacije i to na sljedeće servise:
    1. OLX – minimalan iznos plaćanja OLX je 5 KM, odnosno 500 HuHu novčića
    2. Nextbike - minimalan iznos plaćanja Nextbike servisa je 2 KM, odnosno 200 HuHu novčića
    3. Top-Up – minimalan iznos plaćanja dopune je 2 KM, odnosno 200 HuHu novčića
  6. Nakon uspješno skupljenih, minimalno 200 HuHu novčića, korisnik može iskoristit iste za plaćanje gore navedenih servisa. Potrebno je da korisnik sa dovoljnim brojem HuHu novčića: (1) Odabere željenu usluge; (2) Ispuni tražene detalje o usluzi; (3) Klikne na "Continue to payment"; (4) Odabere "HuHu Coin Card" kao metodu plaćajna za odabranu uslugu.
  7. Plaćanje HuHu novčićima nije moguće izvršiti u kombinaciji sa kartičnim plaćanjem.
  8. Svaki učesnik programa lojalnosti može zaraditi maksimalan iznos od 100 KM, odnosno 10.000 HuHu novčića.
  9. Program lojalnosti traje sve do isteka ukupnog budžeta u iznosu od 14.000 KM, odnosno 1.400.000 HuHu novčića.
  10. Svi korisnici HuHu aplikacije će u svakom trenutku moći vidjeti realno stanje preostalih, iskoristivih HuHu novčića.
  11. Kraj promocije će nulirati sve neiskorištene HuHu novčiće.

 

Napomena:

 

Organizator ima pravo da jednostrano otkaže program lojalnosti u bilo kojoj fazi, uz obavještenje ukoliko bi došlo do materijalne povrede ili zloupotrebe Pravila ili događaja koji imaju karakter više sile. Ukoliko bi nastala neka od navedenih okolnosti, distribucija HuHu novčića biće odmah obustavljena jednostranom odlukom Organizatora, neovisno o potrebi za njenim eventualnim objavljivanjem. U tom slučaju, neće se nadoknaditi troškovi, direktna ili indirektna šteta učesnicima u promociji.

 

Samim učešćem u ovom programu lojalnosti, svi potrošači prihvataju da ih ova zvanična Pravila obavezuju.

 

Dodatne informacije iz ovih zvaničnih Pravila, mogu se dobiti putem e-mail adrese info@huhu.ba ili pozivom na info broj: +387 33 950 014, svakim radnim danom od 9:00 – 17:00 sati.